Kompetencia központ megosztás

Kompetencia központ megosztás

Szeretne megszabadulni vállalatának informatikai gondjaitól? 

Számos vállalat indult el az SAP rendszerek bevezetésével olyan fejlődési pályán, ahol ma már egyre összetettebb és bonyolultabb alkalmazási rendszer architektúra biztosítja az üzleti folyamatok támogatását.

Gyakran tapasztaljuk, hogy az egyre növekvő üzleti igények nyomása olyan helyzetet teremt, amelyben az informatika csak részben vagy alig tud megfelelni az elvárásoknak. Jelentős problémát jelent az is, hogy a vállalatok belső informatikájának szakmai színvonala megreked egy adott ponton, mert a folyamatos költségmegtakarítási kényszer elvonja a forrásokat az alkalmazásokat támogató informatikusok képzésétől.

Az egyre növekvő tudásolló és az egyre bonyolultabb feladatok frusztrált és a belső elvárásoknak megfelelni nem képes, gyakran folytonos fluktuációval működő informatikát eredményeznek.

Magánemberként is gyakran érezzük, hogy milyen jó lenne gondjaink egy részét más vállára tenni, s csak arra koncentrálni, amely a legközelebb áll hozzánk. Privát gondjainkat szinte lehetetlen másra átruházni, de a Komptencia Központ megosztása az informatikai rendszerek működtetése terén, különösen az SAP világában ma már nem bonyolult feladat.
Nem kell hozzá más, csak egy hozzáértő, tapasztalt partner, mint a Techwave Hungary és egy jó szolgáltatási szint megosztó szerződés, s máris a feladatok és a felelősség egy része lekerül a vállalat belső informatikájának válláról!

Ezen szolgáltatásunk mintegy melléktermékeként a vállalat olyan informatikai, kompetencia partnert nyer a Techwave Hungary “személyében”, aki nem csupán a feladatok lebonyolításában nyújt segítséget, de gondoskodik a jövő “ápolásáról” is.

A szolgáltatásba kapcsolt stratégiai tanácsadással hosszú távú előnyökre tehet szert és nem csupán a meglévő, hanem a jövőben üzembe állításra kerülő alkalmazások terén is kamatoztathatja a partnerségből eredő előnyöket.

Ajánljuk szolgáltatásainkat a túlterhelt, frusztrált, s a vállalat belső igényeivel egyre nehezebben megbirkózó informatikai vezetők figyelmébe.

Ügyfélszolgálat PCoE minősítéssel

A Techwave Hungary különböző szolgáltatásai Techwave Hungary ügyfélszolgálatán keresztül vehetők igénybe. Ügyfélszolgálatunk a széles körben elterjedt ITIL ajánlások betartásával épül fel.

A Techwave Hungary (korábban:HostLogic) 2012 óta folyamatosan megfelel az SAP által kidolgozott “SAP Partner Center of Expertise” (PCoE) minősítési rendszernek – melyet az SAP rendszeres időközönként auditál –, így minden feltétel adott ahhoz, hogy ügyfeleink SAP rendszereihez mindenkor a lehető legjobb támogatási szolgáltatásokat tudjuk nyújtani.

Az ügyfélszolgálati tevékenységet a bejelentéstől az eset lezárásáig integráltan működő, internetes felülettel rendelkező SAP Solution Manager hibajegy felvevő és nyilvántartó rendszer segíti a hozzá tartozó ráfordítás nyilvántartó rendszerrel együtt. Rendszerünk automatikusan a megfelelő szakértőhöz rendeli, aki a prioritástól függően dolgozik az adott ügyön.

Munkatársainkat folyamatos szakmai és személyi fejlődésüket garantáló egyéb képzésekben részesítjük. Rendelkezünk SAP support cunsultant vizsgát tett munkatársakkal.

Az ügyfélszolgálat a támogatási szerződésben rögzített vállalások (SLA) teljesítéséről minden hónap végén az ügyfélnek küldött szolgáltatási szint riportban számol be.

Miért érdemes a Techwave Hungary ügyfélszolgálatát igényben venni:

  • Ügyfél igénye szerinti elszámolás:
    – Fix havidíj, vagy
    – Ráfordítás alapú csomagok
  • SAP FI,CO,AM,MM,SD,PP,WM,PM,BI/BO modulok támogatása
  • PCoE minősítés
  • Havi részletes elszámolások

SAP_PCoE_HostLogic

Ügyfél vélemények

“Rugalmas, professzionális, nemzetközi gyakorlattal rendelkező partnerre volt szükségünk, aki jártas az SAP üzemeltetés, az üzleti tanácsadás és a kivitelezés területén is. A Techwave Hungary véleményem szerint vevő centrikus, megbízható partner, aki teljes körű szakmai szolgáltatást kínál, elfogadható áron. Mindenkinek ajánlom, aki korrekt partnert keres üzleti folyamatainak informatikai támogatására.” 
Kendelényi János, informatikai igazgató, Lufthansa Technik Budapest Kft.

„Ismeretségi körön keresztül hallottunk a Techwave Hungary-ről. Elkezdtünk dolgozni, és meg voltunk elégedve, és így maradtunk is Önöknél. Segítőkész az egész csapat, akár az SAP tanácsadókról van szó, akár a fejlesztőkről. Bármikor rendelkezésre állnak, és ha csak tehetik, a telefont is felveszik, bármikor, bármiben segítenek. Sok emberrel személyesen is megismerkedtem Önöknél, és azt mondom, hogy le a kalappal. Kisebb továbbképzéseket is tudok igényelni Önöktől. Ezek azok a fő okok, amiért nem cserélném le Önöket.”

Sörös Zoltán, IT vezető, RotaPack Zrt.

“A 7×24 órában működő SAP rendszerünk üzemeltetését kezdettől fogva a Techwave Hungary végzi. Ez a teljes körű üzemeltetés magában foglalja a hardware rendelkezésre bocsátását, az operációs rendszer, az adatbázisok karbantartását, verziókövetést, programozási munkákat, és konzulensi tevékenységet is. Az elmúlt két évre visszamenőleg az SAP rendszer rendelkezésre állása gyakorlatilag 100% volt, ez számomra azt jelenti, hogy nyugodtan tudok aludni.”

Szilágyi János, Senior Manager Global IT, Vincotech Group.

“A jó szakemberek, a gyorsaság és a hosszú távú kapcsolatépítés a Techwave Hungary titka. A mai időkben fontos az állandóság, hogy az ember tudja, kihez fordulhat.”

Mikecz Sándorné, kontrolling vezető, Tauril Kft.

Üzleti folyamat támogatás

Üzleti folyamat támogatás

Új munkatársak léptek az SAP rendszerek felhasználói közé, nincs helyismeretük, nincs rendszerismeretük, s mégis hatékonyan kellene dolgozniuk. Ugye ismerős a probléma? 

Ki fog segíteni Nekik egy – egy feladat megoldását illetően? A kulcsfelhasználók? Alapvetően igen, azonban gyakran elfoglaltak és szükség lenne külső segítségre.

És bizonyára ismerős az a helyzet is, amikor a vállalat olyan új folyamatok lebonyolítására kényszerül, amelyek korábban nem fordultak elő, miközben az SAP rendszer már sikeresen működik egyéb területeken.
Lehet-e az SAP-t erre a helyzetre is alkalmazni?

Mit kell tenni, mire kell figyelni ha a vezetés át akarja szervezni a vállalati folyamatokat?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések sokasága merülhet fel gyakran a vállalatoknál.

Az üzleti döntések szervezeti és működési, valamint informatikai következményeinek elemzése, javaslatok kidolgozása, a szükséges szervezési, változáskezelési lépések meghatározása, azok végrehajtásának elemzése és értékelése tartoznak bele kapcsolódó szolgáltatásainkba. Az SAP rendszerek változtatását nem igénylő, de azokkal szorosan kapcsolatban lévő folyamatok használatával, módosításával kapcsolatos tanácsadási szolgáltatásaink kiutat mutatnak a kérdések erdejéből.

Ha vállalata jelentős személyi állomány változáson ment keresztül az SAP felhasználók körében, ha a fiatal, de ambiciózus vezetők még nem tudják megválaszolni az egyre kacifántosabb kérdéseket, akkor Önnek és vállalatának szüksége van szolgáltatásunkra.

Szoftver támogatás

Szoftver támogatás

Az SAP szoftver licencek megvásárlásakor az ügyfél egy szoftver karbantartási szerződést is köt, melynek keretében egy negyedévenként fizetendő éves folyamatos díjért az SAP szoftver karbantartási szolgáltatásának igénybevételére jogosult.
Sokszor felmerül a kérdés, hogy a fizetett díjért mi is jár valójában, illetve hogyan is lehet igénybe venni? Ezekre a kérdésekre próbálunk az alábbiakban tömör válaszokat adni.

A karbantartási szolgáltatás keretében az SAP a következő főbb kategóriákban nyújt segítséget a szoftver folyamatos használatához:

A 2009 január 1 után érvénybe lépett emelt szintű, Enterprise Support névre keresztelt karbantartási szolgáltatás keretében az SAP további előnyöket biztosít:

  • Kiterjesztett követési idő
  • Garantált válaszidő magas prioritású esetekben
  • Közvetlen elérés minősített esetekben
  • Minőségellenőrzések
  • Képzések, oktatások

Mindezek igénybevételéhez azonban az SAP feltételeket is támaszt. Ezen képességekkel az igénybevevőnek rendelkeznie kell ahhoz, hogy a szoláltatás előnyeit ki tudja használni. Ilyen követelmények például:

  • Saját kompetencia központ építése
  • SAP Solution Manager telepítése, üzemeltetése és használata (a Solution Manager egy különálló SAP rendszer az éles üzemű rendszerek támogatására és az SAP-val való kapcsolattartásra. Ennek külön licenc díja nincs)
  • Angol nyelvű kapcsolattartás

A követelmények érthetőek, ám nem kell sok magyarázat ahhoz, hogy belássuk, megvalósításuk rengeteg pénzbe kerül. Mindazoknak, akik az SAP szoftver karbantartási szolgáltatását a Techwave Hungary-n keresztül veszik igénybe, nem kell ezekkel a költségekkel számolniuk. 

A Techwave Hungary ügyfélszolgálatán angolul beszélő, folyamatos rendelkezésre állású, tapasztalt tanácsadó munkatársak dolgoznak. Többen közülünk rendelkeznek az SAP support consultant minősítéssel. A nálunk felállított SAP Solution Manager rendszer a Techwave Hungary innovációjában képes a bejelentések fogadására és szükség esetén SAP felé továbbítására. A Techwave Hungary szoftver támogatási szolgáltatása tehát teljes körűen tartalmazza a SAP által nyújtott karbantartási szolgáltatást, kiegészítve a Techwave Hungary innovációval és szakértelmével.

Ajánljuk Szoftver támogatási szolgáltatásunkat mindazon SAP licencel rendelkező vállalkozásnak, akik részesülni szeretnének a SAP Enterprise support nyújtotta előnyben a megkövetelt beruházások megtétele nélkül.
Szoftver támogatási szolgáltatás Techwave Hungary ügyfélszolgálatán keresztül, annak eszközeit és folyamatait kihasználva vehető igénybe.

Alkalmazás támogatás

Alkalmazás támogatás

Az áruval megrakott kamion nem tud elindulni, mert az “SAP-ból nem jön ki a szállítólevél”?
Nem tud számlázni, miközben a dühös vevő ott toporog?
Közeleg az új törvény hatályba lépésének napja, de nem tudja, hogyan fogja az informatikai rendszerben kezelni, hol talál szakembert, aki segíteni tud?

Az üzleti működést hátráltató, vagy veszélyeztető események sajnos bármikor bekövetkezhetnek.
A vállalati informatikai rendszer folyamatos működése, a felmerülő kérdések, problémák gyors megválaszolása létfontosságú. Sőt! A rendszer akár csak rövid időre történő leállása vagy helytelen működése súlyos üzleti veszteségeket jelenthet.

Elengedhetetlen tehát, hogy rendelkezésre álljon egy folyamatosan elérhető, gyors reakcióidővel rendelkező szakértői csapat, akik a kellő segítséget időben meg tudják adni.

A Techwave Hungary ügyfélszolgálatán keresztül igénybe vehető Alkalmazás támogatási szolgáltatása gyors és ügyfélre szabott megoldást biztosít a részben vagy egészben kihelyezett vállalati informatika SAP területére, a technikai problémák megoldásától az üzleti folyamatok támogatásáig.

A szolgáltatást igénybevevők egyúttal részesülnek az SAP Enterprise Support előnyeiből is. A Techwave Hungary rendelkezik minden olyan eszközzel és előfeltétellel, melyet az SAP ehhez megkövetel, így ügyfeleinknek nincsen arra szüksége, hogy a szükséges beruházásokat (SAP Solution Manager bevezetés, angol nyelvű kompetencia központ felállítása) önerőből tegyék meg.
Az alkalmazás támogatás szolgáltatás keretében a következő főbb támogatások vehetők igénybe

  • Kulcsfelhasználói támogatás
  • Kulcsfelhasználói oktatás
  • Incidens kezelés
  • Változtatás kezelés
  • Törvényi követés
  • Üzleti tartalom menedzsment
  • Kompetencia központ együttműködés

Kiknek ajánljuk szolgáltatásunkat?

  • akik az SAP rendszer IT üzemeltetéséhez, kulcs felhasználói vagy üzleti támogatásához nem kívánnak saját szakembereket alkalmazni,
  • akik a meglévő szakmai tudást szeretnék bővíteni,
  • akik üzleti informatikájukat biztonságban szeretnék tudni.

Változás kezelés

Változás kezelés

Gyakran találkozunk szembe azzal a félreértéssel, mely szerint a „változáskezelés” alatt az alkalmazási rendszerek beállításain vagy a fejlesztéseken történő módosításokat értik. Pedig nem erről van szó. Ezt mi „változtatás kezelés”-nek hívjuk, s az alkalmazás támogatás szolgáltatásunk részeként kezeljük.

De akkor mi is a „változáskezelés”? 

A változások jelen esetben a vállalaton belül végbemenő változásokat jelentik. A változáskezelés pedig a szervezeti-, személyi- és folyamatbeli döntések okozta változások menedzselését jelentik.

Tanácsadóink segítséget nyújtanak ügyfeleinknek értelmezni, azonosítani és kezelhetővé tenni ezen lépéseket oly módon, hogy beazonosítják a változtatások természetes hatásait mind az alkalmazott SAP rendszerekre, mind azok felhasználóira, s segítséget nyújtanak a változások okozta teljesítmény visszaesések, információs hiányosságok és átmeneti folyamatzavarok leküzdésében. Tapasztalataink segítenek a tipikus csapdák, s a belőlük származó üzleti veszteségek elkerülésében.

Ha az Ön vállalata jelentős átszervezések előtt vagy alatt áll és SAP rendszereket és / vagy kapcsolódó informatikai megoldásokat alkalmaz, akkor Önnek szüksége van a mi segítségünkre!

Oktatás és tudás menedzsment

Oktatás és tudás menedzsment

“Emlékszem, tavaly volt egy ilyen ügyletünk, de fogalmam sincs, mit és hogyan kellett csinálnom az SAP rendszeremben ahhoz, hogy helyesen kezeljem ezt a folyamatot.” Ugye ismerős a probléma? 


Miben rejlik ma a vállalatok legnagyobb értéke? A válasz egyértelmű, a TUDÁS-ban.

Vagyis abban az ismerethalmazban, amely a vállalat szakembereinek a fejében, s a működtetett folyamatok során keletkező dokumentumokban testesül meg.

Vajon lehet-e jól menedzselni a TUDÁS-t? Örökíthetők-e az ismeretek?
A válaszunk: IGEN!

Egy vállalat SAP-ra épülő folyamatai jól dokumentálhatók, s azok korszerű alkalmazásával újrahasznosíthatók. Az SAP komponensei között kiemelt jelentősége van a tudásmenedzsment szempontjából az Enterprise Portal-nak, valamint az SAP e-Learning megoldásának az úgynevezett Learning Solution-nek (LSO). Ezen eszközök korszerű alkalmazása ma már alapvetően új dimenziókat nyit a tudásmenedzsment területén. A vállalatok speciális tudása az SAP-val támogatott folyamatok ismerete. Szolgáltatásaink kiterjednek a vállalti folyamatok és azon belül az SAP használati ismeretek kulcsfelhasználói, illetve külön kérés esetén a végfelhasználói kör számára nyújtandó specializált oktatásra.

Ha vállalatánál már tapasztalta, hogy egy – egy munkatárs kiválása milyen jelentős gondokat okoz a folyamatok zökkenőmentes kezelése szempontjából akkor ajánljuk Önnek szolgáltatásainkat!

Ha felkeltette érdeklődését Oktatás és tudás menedzsment szolgáltatásunk,