Hogyan segíti az SAP rendszer a sikeres vevői-beszállítói együttműködést?

By 2012, September 11Rendezvények

2012. szeptember 11-én exkluzív betekintést nyerhet a nagyszámú magyarországi SAP felhasználó közül néhány cég működésébe

Helyszín: Club Tihany

  • Gondolkozott már azon, hogy miért az Ön versenytársát választotta egy nagy vevő, annak ellenére, hogy Ön jobb árú, jobb minőségű termékeket kínál?
  • Érezte már úgy, hogy egy „álomvevő” olyan bonyolult adminisztratív követelményeket támaszt a beszállítói együttműködéshez, amelyek teljesítése szinte lehetetlennek tűnik?
  • Milyen képességek szükségesek ahhoz, hogy vevője optimális beszállítóként tekintsen Önre?

Tisztelettel meghívjuk Önt rendezvényünkre, melyet feldolgozóipari és kereskedő cégek számára szervezünk
„Hogyan segíti az SAP rendszer a sikeres vevői-beszállítói együttműködést?” címmel.

A rendezvény, Magyarország legnagyobb üzleti-informatikai eseményének, a tihanyi SAP Forum Hungary betétrendezvényeként kerül megszervezésre. Meghívott vendégelőadóink – szakmájukban sikeres SAP ügyfél vállalatok – mondják el saját tapasztalataikat, képviselve mind a vevői, mind pedig a beszállítói oldal szempontjait.

A Tolnatej Zrt. informatikai vezetője megosztja gondolatait a résztvevőkkel az élelmiszeripar vevői-szállítói praktikáiról többek között az alábbi témákban:

  • Hogyan valósulhat meg, hogy manuális beavatkozás nélkül bekerüljön az informatikai rendszerbe az elektronikusan érkező vevői rendelés, a mennyiségi egységek korrekt kezelésével, valamint a hozzájuk kapcsolódó göngyölegekkel együtt?
  • Mi a titka annak, hogy a vevő mindig az elvárt/előírt szavatossági idejű terméket kapja, de ugyanakkor a raktárban sem legyen lejárt szavatosságú áru?
  • Miként oldható meg nagyon egyszerűen a számlázási korrekció a szállítási készlet sérülése esetén?
  • Hogyan lehet elkerülni a számlareklamáció miatti késedelmesen teljesített fizetéseket?
  • Hogyan lehet kezelni mindkét oldal megelégedésére az akciókat és visszatérítéseket?
  • Hogyan készülnek fel a rendszer által biztosított információkból az áralkura a menedzserek?

A Ruget Kft ERP és IT rendszerek felelőse betekintést ad a gyártóipar vevői-szállítói praktikáiba többek között az alábbi témákban:

  • Hogyan kezelhető optimálisan az egy vevői rendelésben érkező, de különböző szállítási határidőkkel megrendelt tételek pontos teljesítése?
  • Hogyan tudjuk kiszolgálni gördülékenyen a forecast-tal működő vevők igényeit?
  • Miért fontos a szállítói minősítés és hogyan egyszerűsíthető ennek kezelése?
  • Hogyan ütemezhető át gyorsan és alacsony költségekkel a gyártás a vevői igények hektikus változása szerint?
  • Árképzési trükkök, ár szimulációk – milyen eszközök segítik az egyensúlyozást a vevői árnyomás és a magas minőségi elvárások között?
  • Hogyan támogatja az SAP a vevők és rendelések priorizálásával kapcsolatos vezetői döntéseket?

A rendezvényen és az azt követő közös ebéden válasz adunk egyedi kérdéseire is, melyeket előzetesen elküldhet részünkre a regisztráció során.

Jöjjön el és tudja meg, hogyan lehet Ön vevőinek preferált beszállító partnere!

A rendezvényen való részvétel díja nettó 9 000 Ft, mely csak erre az előadásra és az azt követő ebédre érvényes.

Időpont: 2012. szeptember 11., kedd 11:00-14:00 óra

Helyszín: Tihany, Club Tihany

Jelentkezés: amennyiben felkeltettük érdeklődését és regisztrálni kíván a rendezvényre, kérjük, jelezze részvételi szándékát Tóth Beatrixnek a beatrix.toth@sap.com e-mail címen vagy a 06-70-455-6729-es telefonszámon.

Előzetes kérdéseit is ugyanerre az e-mail címre várjuk.

Leave a Reply