A pillanatnyi helyzetnek megfelelő kapcsolat vevőivel
Egy nagyszerű üzleti szoftver olyan transzformációs eszköz, amelyen a piac elvesztése vagy megszerzése múlhat. Szeretnénk képessé tenni Önt arra, hogy tartós, és a pillanatnyi helyzetnek megfelelő kapcsolatot alakítson ki ügyfeleivel – olyan kapcsolatokat, amelyek jóval azelőtt megkezdődnek, hogy ők vásárolnak valamit, és biztosítják, hogy ön legyen a preferált szállítójuk és partnerük a digitális átalakulás során.
Termékeink segítenek abban, hogy az ügyfeleknek állandó és személyre szabott élményben legyen részük minden csatornán és minden eszközön. Nem számít, hogy éppen hol tartanak a vásárlási folyamatban: az SAP C/4HANA segítségével felhasználhatja a valós idejű ügyfél- és ipari információkat annak érdekében, hogy az ügyfélélmény mindig személyes és releváns legyen az adott pillanatban.
Eszközöljön 3 fontos változtatást üzletmenetében
Nyújtson nagyszerű ügyfélélményt
Megoldásaink segítenek a vállalatoknak releváns, kontextusnak megfelelő ügyfélélményt nyújtani az összes ügyfél-érintkezési ponton és csatornán keresztül – valós időben. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelekről rendelkezésre álló információk segítségével személyre szabhatja az egyes interakciókat, és következetes, nagyszerű élményt nyújthat.
Egyszerűsítse az ügyfélkiszolgálást
Ha az üzletmenetéhez használt rendszerekről van szó, akkor az egyszerűbb a jobb. Átfogó megközelítést használva az ügyfélkapcsolatok és kereskedelme területén, termékeink megnyitják a lehetőséget mind az üzletmenet mind az ügyfelek élményének optimalizálására, miközben csökkennek a költségek, az idő és a komplexitás.
Fejlesszen, hogy versenyben maradjon
Az új csatornák nyitásától az innovatív üzleti modelleken keresztül az új piacokba való belépésig olyan eszközöket adunk Önnek, amelyekkel gyorsan kísérletezhet és reagálhat a változó piaci feltételekre, így versenyképes lehet.