SAP ÜZEMELTETÉSI CSOMAG AJÁNLATAINK

Ha Ön szeretné biztonságban tudni SAP rendszerét, és gondtalanul
élvezni vállalatirányítási rendszere által nyújtott előnyöket, bízza ránk SAP
rendszerének üzemeltetési feladatait teljeskörűen vagy akár részlegesen.

SAP HOSTING ALAPSZOLGÁLTATÁS

Az SAP hosting alapszolgáltatási csomag tartalma:

  • SAP rendszer rendelkezésre állás: évi min 99,5%
  • SAP AG által rendszeresen auditált technológia és folyamatok
  • Nagy megbízhatóságú IBM szerverek
  • Garanciális hardver eszközök
  • On-line mentés két fizikai helyszínre
  • SAP standard 3 rendszeres topológia (fejlesztői-, teszt-, produktív rendszerek)
  • Folyamatos monitorozás SAP Solution Managerrel
  • SAP bázis csomagok rendszeres frissítése
  • Adatbáziskezelő felügyelete
  • Mentések felügyelete
  • HelpDesk elérhetőség 5×8 órában
  • Professzionális szerver elhelyezés
    • Garantált áramellátás
    • Garantált áramellátás
    • Légkondicionáló
    • Fegyveres őr
    • Beléptető rendszer
    • Tűzvédelem
    • Redundáns TELCO szolgáltatók
  • Vírusvédelem
  • Operációs rendszer felügyelete
  • Operációs rendszer folyamatos frissítése
  • Angol nyelvű kapcsolattartás az SAP fejlesztő központjával (OSS)
  • Havi szolgáltatás szint riport
Ezt a szolgáltatási csomagot azoknak ajánljuk, akik rendelkeznek az SAP szoftver bázisüzemeltetésében jártas kollégával, azonban mentesülni akarnak a szervereik és üzleti adataik fizikai biztonságát fenntartó folyamatos beruházások alól, ezért azokat maximális biztonságú szervertermekben szeretnék elhelyezni.
Ajándék
Szolgáltatási csomagunkhoz négy éves szerződés kötése esetén az alábbi ajándékot adjuk Önnek: 2 hónap ingyenes SAP alkalmazás támogatási szolgáltatás, 2×8 óra, a tárgyhónapban folyamatosan lehívható alkalmazás támogatási tanácsadással

SAP HOSTING PRÉMIUM SZOLGÁLTATÁS

Az SAP hosting prémium szolgáltatási csomag tartalma:

  • SAP HOSTING ALAPSZOLGÁLTATÁS +
  • Folyamatos, szükség szerinti hardver bővítés
  • SAP alkalmazás csomagok rendszeres frissítése
  • Transzportok kezelése
  • Teszt rendszer frissítése éles rendszer adataival évi két alkalommal
  • Rendszer biztonság felügyelete
  • JOB monitoring (ütemezés, törlés, monitorozás, finomhangolás)
  • Performancia tuning
  • Közreműködés ügyfél IT auditban
  • SAP nyomtatók menedzselése
  • Interfészek felügyelete
Ezt a szolgáltatási csomagot azoknak ajánljuk, akik teljes mértékben szeretnének mentesülni az SAP üzemeltetés hardveres és szoftveres feladatai alól, hogy 100%-ig saját üzleti tevékenységükre koncentrálhassanak.
Ajándék
Szolgáltatási csomagunkhoz négy éves szerződés kötése esetén az alábbi ajándékot adjuk Önnek: 3 hónap ingyenes SAP alkalmazás támogatási szolgáltatás, 3×8 óra, a tárgyhónapban folyamatosan lehívható alkalmazás támogatási tanácsadással

SAP TÁVFELÜGYELET

Az SAP távfelügyelet szolgáltatási csomag tartalma:

  • SAP rendszer rendelkezésre állás: évi min 99,5%
  • SAP által rendszeresen auditált technológia és folyamatok
  • Folyamatos monitorozás SAP Solution Managerrel
  • SAP bázis csomagok rendszeres frissítése
  • Adatbáziskezelő felügyelete
  • Mentések felügyelete
  • Angol nyelvű kapcsolattartás az SAP fejlesztő központjával (OSS)
  • Havi szolgáltatás szint riport
  • HelpDesk elérhetőség 5×8 órában

Ezt a szolgáltatási csomagot azoknak ajánljuk, akik az SAP rendszer üzemeltetési feladatait egy szakértő szolgáltatóval megosztva szeretnék végezni, annak érdekében, hogy mentesüljenek a bonyolult és speciális szaktudást igénylő feladatok terhétől, így biztosítva a biztonságos, magas színvonalú működést.

AJÁNDÉK

A szolgáltatási csomagokhoz felajánlott SAP alkalmazás támogatási szolgáltatás tartalma a következő:

A Techwave Hungary állandó elérhetőségű ügyfélszolgálatot tart fenn nagy tapasztalatú SAP pénzügyi, logisztikai, HR tanácsadók folyamatos rendelkezésre állásával. A Techwave Hungary SAP ügyfélszolgálata egy többcsatornás kommunikációs felülettel rendelkező, az SAP AG által minősített valódi ügyfélszolgálat, amely egy erre a célra kifejlesztett úgynevezett ticketing rendszer segítségével pontosan rögzíti a bármely csatornán érkező bejelentéseket. A ticketing rendszerben egzakt probléma státuszkövetés zajlik, azaz mindig megállapítható, hogy épp ki, milyen tevékenységet végez a probléma megoldásával kapcsolatban.

Az ügyfélszolgálat a probléma prioritása alapján definiált reakcióidőt garantál, és az alkalmazott ticketing rendszer segítségével percre pontos nyomon követést és ebből következően elszámolást képes adni a bejelentések kezeléséről, amely az óra alapú elszámolás statisztikáink szerint valóságos (közel 60%-os) költségmegtakarítást eredményez a nap alapú elszámolással szemben.

Ha felkeltettük érdeklődését, és szeretne árajánlatot kapni SAP rendszere üzemeltetési feladatainak kihelyezéséről,