SAP Marketing Cloud bemutatása

Digitalizált világunkban a vevők a hatalmas marketing zajban egyre inkább csak azokra kereskedőkre figyelnek, akik személyre szabott kiszolgálást nyújtanak.

SAP Marketing Cloud használatával ön képes lesz nagyszerű ügyfél-élményt nyújtani vevőinek.

Tekintse meg az összefoglaló DEMO videót!

Ma a kereskedők azzal a problémával szembesülnek, hogy az ügyfél adatok különböző helyeken szétszórva találhatóak. Egy kereskedelmi cég számára átlagosan 15 különböző adatforrás/rendszer létezik, ahol adatokat keletkeznek a vásárlókról. Hogyan kezeljük és használjuk fel ezt az adat tömeget? Hogyan teszünk szert egy konzisztens adatbázisra, miközben az ügyfélről rendelkezésre álló adatok minden csatornában különbözőek lehetnek?
Megoldás:

Ha újra akarjuk építeni a marketinget, és fel szeretnénk használni a különféle kontextusokban meglevő adatokat, akkor meg kell oldanunk az adat problémát. Az új marketing tehát:

KONZISZTENS minden érintkezési ponton és csatornán.
Képesnek kell lennünk adatokat gyűjteni a különféle csatornákból, és egyetlen helyen összegeznünk – valós időben – és rendelkezésre bocsátanunk a marketing számára.

KONTEXTUS FÜGGŐ – ügyfelekre lebontva
Észre kell vennünk azt a pillanatot, amikor a vevő érdeklődik, és pontosan tudnunk kell, hogy mi iránt érdeklődik, és hogyan tudunk vele kapcsolatba lépni. Ez át fog alakítani sok-sok vállalkozást, és rendkívüli módon leegyszerűsíti a vevők számára éppen szükséges termékekhez való hozzájutást.

RELEVÁNS és egyedi a vevő számára az adott pillanatban
Ha képesek vagyunk a releváns információt adni a vevőnek éppen akkor, amikor kapcsolatba szeretne velünk kerülni, akkor meglepetést okozunk neki, és ez a vállalkozásunkról alkotott képét alapvetően meg fogja határozni.
Mindig is azt tanultuk, hogy értékesítőként – és ugyanígy marketingesként is – kétszer annyit hallgassunk, mint amennyit beszélünk. Az SAP Marketing Cloud segítségével ezt most könnyen megvalósíthatjuk.

SAP Marketing Cloud funkciói

Dinamikus ügyfélprofil alkotás

Dinamikus ügyfélprofil alkotás

Szegmentáció és kampány menedzsment

Szegmentáció és kampány menedzsment

Kereskedelmi marketing

Kereskedelmi marketing

Marketing analitika

Marketing analitika

Marketing kampány tervezés és analitika

Marketing kampány tervezés és analitika

Hűségprogramok

Hűségprogramok

Marketing lead menedzsment

Marketing lead menedzsment

Marketing eredményesség kiértékelés

Marketing eredményesség kiértékelés

SAP Marketing Cloud tanácsadóink segítenek a szükséges funkcionalitás megtervezésében és használatba vételében.

Ha felkeltette érdeklődését az SAP Marketing Cloud,