SAP Sales Cloud bemutatása

Az ügyfelek informáltabbak, szociális hálózatokra kapcsolódnak, és sokkal könnyebben váltanak terméket, szolgáltatást és szállítót, mint valaha.

És ami ennél is fontosabb, jóval azelőtt elkezdik az on-line információgyűjtést üzleti és szociális csatornákon, mint hogy kapcsolatba kerülnek az értékesítővel. Így az értékesítők ki vannak zárva a vásárlási folyamat több mint 50%-ából.

Annak érdekében, hogy fenntartsák a vevők érdeklődését, az értékesítőknek most alaposan ismerniük kell a vevőik üzleti tevékenységét, és új elképzeléseket kell közvetíteniük, hogy üzleti partnereik figyelembe vegyék őket a vásárlási folyamatban.

Kihívások az értékesítésben

  • Nincs azonnali hozzáférés az információhoz
  • Hiányzik a lényeges ügyféladatokhoz való gyors hozzáférés
  • Elégtelen mobil hozzáférés on/offline
  • Nincs valós idejű rálátás az üzletre

Az SAP Sales Cloud képességei

  • Mobilitás és felhasználói élmény
  • Egységes támogatás minden mobil eszközhöz és platformhoz
  • Lényeges adatok offline
  • Modern, egyszerűsített felhasználói élmény, szerep-alapú, személyre szabott

Előnyök

  • Értékesítés bárhol
  • Képessé tenni az értékesítőket, hogy a többet értékesítsenek, bárhol, bármikor, bármilyen eszközön, internetre kapcsolódva vagy anélkül.
SAPHybris

Funkciók

  • Egységes támogatás minden mobil eszközhöz és platformhoz
  • 360 fokos ügyfélnézet az összes csatornán beleértve a front és back office-t (pl. SAP ERP data)
  • Teljes SFA funkció: ügyfelek, kontaktok, tevékenységek, lehetőségek, árajánlatok, megrendelések
  • Prediktív analitika felfedezi az új üzleti lehetőségeket, és azonosítja a kulcs befolyásoló személyeket
  • Beépített integráció: MS Outlook, Gmail, Lotus Notes
  • Együttműködés és social képességek
  • Rugalmas dashboardok, ad-hoc és egyedi riportok

Tekintse meg a következő demo videót. Magyar felirat bekapcsolható hozzá.

Ha felkeltette érdeklődését az SAP Sales Cloud, és szeretne egy Demo hozzáférést,