SAP Service Cloud megoldások bemutatása

Az SAP Service Cloud szervíz megoldásokkal vállalta képes lesz a megfelelő csatornán pontosan az igényelt információt és szolgáltatást nyújtani vevőinek, kimagasló színvonalú ügyfélkiszolgálásban és ügyfél élményben részesítve vásárlóit a kapcsolatfelvételtől a reklamációkezelésig.

A service megoldás funkciói

Közösségi együttműködés: Hozzon létre éjjel nappal elérhető Közösségi támogató fórumot, mely elősegíti az együttműködésen alapuló információ-átadást és probléma megoldást. Ha a vásárlói megkapják a válaszokat a fórumokból és csoportokból, akkor nem kell a telefonos ügyfélszolgálatot hívniuk, és várakozniuk, ellenben hozzájárulnak a tudásbázishoz – ilyen módon még több betekintést fog nyerni az ő igényeikbe és érdeklődési területeikre.

Belső együttműködés: Ügyfélszolgálati munkatársai számára biztosítson könnyű hozzáférést kulcsfontosságú információkhoz és szakértő tudáshoz, hogy gyorsabban meg tudják oldani az ügyfelek problémáit. Szervezetének különböző részei közötti együttműködés segíti a munkatársait abban, hogy az ügyfelek problémáival csapatkánt foglalkozzanak – és ez előnyös mind cége, mind az ügyfelek számára.

Tudásbázis: Tegyen közzé minden termékinformációt, probléma-megoldási információt és szakértői tanácsot egyetlen felületen, azért, hogy a vásárlók, és az ügyfélszolgálati munkatársak gyorsan meg tudják találni a válaszokat és megoldhassák a problémákat. Tegye mindezt könnyen hozzáférhetővé mind a cégen belül, mind pedig kifelé.
A megoldást kiegészítő tudásbázis a MindTouch terméke, ennek funkciói:

Omnichannel/Közösségi média monitoring: Függetlenül attól, hogy az ügyfél telefon, on-line chat, web vagy e-mail útján tesz fel egy kérdést, az ügyfélszolgálatos minden párbeszédet egyetlen ablakban lát, ezért mindig képben van. Tegye a közösségi médiát az ügyfélszolgálatának részévé. Váltson át gyorsan és könnyen a közösségi csatornákról a hagyományos ügyfélszolgálati csatornákra, és egyesítse a közösségi adatokat a házon belüli adatokkal, hogy hiánytalan ügyfél profilt hozzon létre.

Workflow: A könnyen használható workflow szabályokkal egyszerűen eldönthető a legalkalmasabb ügymenet egy ügyfél kérés esetén – sorolja kategóriákba, mint pl. kérdés, panasz, dicséret, és ez után biztosítsa, hogy a megfelelő ügyfélszolgálati munkatárs kezelje a legjobb eredmény érdekében.
Analitika: Mélyreható analitika segítségével nyerjen betekintést az ügyfélszolgálati csoportja teljesítményébe, hogy lássa a válaszidőket és a probléma megoldási sebességet, valamint használja a trend előrejelzést, hogy kollégái figyelmét felhívja a várható ügy fajtákra.

Mobilitás: A kiszálló szervizes szakemberek, illetve vezetők utazás közben hozzáférnek az információkhoz – akár offline is – hogy meghatározhassák a helyszíni teendőket és ellenőrizhessék a kollégák teljesítményét.

Erőforrás elosztás: Reagáljon az igények változásaira könnyen változtatható munkaütemezési táblákkal, hogy a legkvalifikáltabb embert küldhesse a helyszínre az ügyfél számára megfelelő időpontban.

Garancia/SLA menedzsment: Kezeljen összetett helyszíni szerviz tevékenységeket, kezdve a munkamegrendelésekkel és Szolgáltatási szint szerződésekkel (SLA), a szerződéseken, garanciákon keresztül a pótalkatrészekig.

Internet of Things: Váltson reaktívról prediktív munkamódszerre a karbantartás és javítás tekintetében. Használja fel a gépektől származó valós idejű adatokat és összetett analitikát a gépek állapotának meghatározására, hogy előre jelezhesse, és megelőzhesse a meghibásodásokat. A berendezésgyártók nagymértékben javíthatják az ügyfélszolgálat minőségét, az üzemeltetők pedig maximalizálhatják a berendezések üzemben levőségét (uptime).

Önkiszolgáló ügyfélportál: Kínáljon ügyfeleinek még nagyobb választási szabadságot azáltal, hogy a szervízügyeiket egy brandelt, önkiszolgáló ügyfélszolgálati portálon intézhetik. Biztosítson lehetőséget vevői számára új hibajegyek létrehozására, és a meglevő hibajegyek állapotának ellenőrzésére. Adjon hozzáférést vevőinek a céges tudásbázishoz.

ERP Integráció: Férjen hozzá könnyen a valós idejű back office információkhoz, és nyerjen teljes körű betekintést, hogy mindig a lehető legjobb döntéseket hozhassa ügyfélszolgálati kérdésekben. Lássa a teljes ügyfél-történetet, beleértve a legutóbbi rendeléseket és pénzügyi teljesítéseket. Szinkronizálja a törzsadatokat az ügyfél-, kapcsolattartó- és termékinformáció egységessége érdekében.

A videóban a szervíz megoldás részletes bemutatója látható nagykereskedelmi cégek számára.

Ha felkeltette érdeklődését az SAP Service Cloud, és szeretne egy Demo hozzáférést,