A vállalatok egyre összetettebb és bonyolultabb informatikai környezetet kénytelenek kialakítani annak érdekében, hogy üzleti folyamataik a stratégiai elvárások és a piaci sikerek mentén fejlődhessenek. Ma már nemcsak a nagyvállalatok kénytelenek számos olyan technológiai és szoftver elemet működtetni, fejleszteni, amelyek menedzseléséhez különleges tudás és kompetencia szükséges.
A kompetencia központok szervezeti, működési modellje, az alkalmazott folyamatok és a tárgyiasult háttér elemek (hardverek, szoftverek, alkalmazások) harmonikus együttműködése nélkül a vállalat üzleti sikereit kockáztatjuk.
Szolgáltatásunkkal és ezen keresztül tapasztalatainkkal segítjük Önt, hogy az elvárásoknak a lehető legmagasabb szinten tudjon megfelelni. Segítünk kialakítani, jobbá tenni, fejleszteni az Ön vállalatának Kompetencia Központját, s ha kell időről időre tükröt tartunk, amelyben ellenőrizheti, hogy a kijelölt modell mentén halad-e a tevékenységük.
Szolgáltatásunkat mindazoknak a vállalatoknak ajánljuk, amelyek:
- most értek a fejlődés azon pontjához, ahol már elkerülhetetlen egy korszerű Kompetencia Központ kialakítása
- már rendelkeznek Kompetencia Központtal, de elégedetlenek annak hatékonyságával
- szeretnék tudni, hogy a vállalat fejlődése miként befolyásolja a Kompetencia Központ működését